2016. április 19., kedd

III.

III.
Talán a legszerencsésebb és a legköltősebb kezdés az lenne, ha a többiekről írnék. Minek rólam, ha már tudjátok, hogy nem vagyok halott? Vincent egyszer azt mondta, hogy meg szeretné rendezni a saját halálát és végig akarja csinálni élve az egész gyászmenetet és a temetést. Azt mondta, hogy egy percig halhatatlanságot akar érezni. Lynton erre azt nevette, hogy nagyon reméli, hogy a szülei majd el fogják hamvasztani. Lynton, te állat. Ezt annyira szerettük mondani, de a legtöbbször Lynton használta. Lynton, te állat. Most azon folyatom az agyam, hogy ha ezeket elolvasná valaki, mit látna belőlünk? Úgy látna minket, mint mi magunkat, vagy mint mi egymást? Felfogna belőlünk egyáltalán valamit? A többiek ezt a gondolatot mennyire vastag szarréteggel támogatnák? Óriás szerencse, hogy ezt senkinek sem mutatom meg, mondjuk csak Wylienak. Szerintem ettől még tartani fogom azt, hogy több emberhez írok, keblemre srácok, egészen megszoktalak benneteket. De folytatnunk kell.
Szóval a többiek. Csak az van az eszemben róluk, hogy eszméletlen csodálatosak. Inkább mégsem lenne az év ötlete, ha ezt az ömlengést Wylie is látná.
Oké, akkor legyen. Wylie lány, Vincent okos, Lynton büdös.
Most már rohadtul én jövök.
Jól értek a galambokhoz.
Mint mondtam,
jól
értek
a galambokhoz.
Ezt mindig is ki akartam próbálni írásban, mert szóban állati hatásos tud lenni ez a triplahangsúlyozás.
Szeretem, csodálom, simogatom, etetem, tartom, magasztalom, becézem, imádom, szagolom, nyálazom, értem őket. Olyan akarok lenni, mint ők. Több ujj kellene a kezeimre, hogy azt mondhassam, hogy egy kezemen is meg tudnám számolni, hogy hányan nem hagytak békén magammal, és hányan gondolták azt, hogy ez nem okés gondolkozás. A ruccanásunk után még nagyobb Antikrisztus lettem, mint voltam. Van ilyen.
Hm, galambok, bemásolok nektek egy égtipró felfedezést régebbről.
2013. április 14.
Lincoln, Aldwin
13 óra, 44 perc és a másodpercet nem tudom, meg amúgy is hamar megváltozna, de mondjuk legyen 7 másodperc
Furcsa magaviselet az egyik galambon, az átlagnál 4-szer gyorsabb anyagcsere, számoltam: Tegnap este 8-tól figyelem ezt az egyedet, 22 autót, 9 személyt és 6 villanypóznát szart le vagy nem tudom, hogy van-e erre valamilyen tudományos kifejezés. Becstelenített meg a végbéltermékével. Hibátlan célzás, a szarból már vettem mintát, később összehasonlítom a többivel, lehet, hogy valamilyen mutáns, 0 pH értékben fosó, galaktikusgalambot küldtek ránk az égiek. De egyelőre a származása negatív és csak egy feltevés volt az előbbi. Az érdekes rész most jön: a többi galamb viselkedése. Egyfajta szertartást adtak le turbékolva egyiptomi mozdulatsorokkal. Mintha valami vezető, törzsfő, császár, király, főnök, isten, parancsnok, frontember szerepe lenne ennek az új galambnak. A következő nevet adtam neki: a Vezér.
Megfigyelés szüneteltetése öt percre.
Indok: ki kell vinnem ezeket a telehugyozott palackokat mielőtt anya hazajönne.

Aldwin

1 megjegyzés: